sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Pentru că era ...

Ea: Pentru că ma doare. Pentru că sunt rănită. Pentru că am nevoie de tine. Pentru că știu că ești bun. Pentru că ești TU și te simt aproape de mine. Dar nu mă lași să mă apropii. De ce?
El: Pentru că mi-e teamă să nu te rănesc, pentru că m-ar durea și pe mine. Sunt atât cât trebuie să fiu să te ridic, să îți revii și să îți dau drumul. Sunt bun atât cât vreau, cât meriți. Nu mă mai minți niciodată! Așa sunt eu. Și tu știi că te-am înnebunit fără să vreau. Sunt special, dar și eu te simt.
Ea: Mă îndrăgostesc pe zi ce trece. Tu zici că nu e bine. Dar de ce? Eu mă simt foarte bine, chiar dacă mă consum în sufletul meu. Am să te aștept. Nu e nimic mai minunat decât să te aștept pe tine, zeul meu; NIMIC. Ești DIVIN ... și aceste cuvinte le spun cu dragoste. Gândul meu pentru tine e sincer, e fin. e duios și lin. Nu o să te rănesc niciodată! Am să te ajut. Am să fiu aici. Tu, doar spune-mi ce vrei, cum vrei ...
El: Crezi?
Ea: Da. Numai în tine.
El: De ce dintre atâția... EU?
Ea: Pentru că TU ești TU și ești special și meriți ce e mai bun. Eu sunt cea mai bună pentru tine pentru că știi și tu: ești special, CEL MAI SPECIAL ! Lasă-mă să te iubesc și nu o să te dezamăgesc. Pot muri pentru tine.


Nu pot să îmi atribui acest text, pentru că nu îmi aparține. Îl <i>port</i> dintr-un calculator în altul și îl recitesc cu plăcere de câte ori îl găsesc întâmplător și m-am gândit să vi-l arăt și vouă. La-am găsit acum ceva vreme pe un blog. Am impresia că eu sunt cea care l-a scris pentru prima oară, pentru că umple uniform unele goluri din mine. De aceea l-am postat și aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu