sâmbătă, 18 iunie 2011

I hate....



I hate the way you talk to me
And the way you cut your hair.
I hate the way you drive my car.
I hate it when you stare.
I hate your big dumb combat boots
And the way you read my mind.
I hate you so much it makes me sick.
It even makes me rhyme.
I hate it, I hate the way you’re always right.
I hate it when you lie.
I hate it when you make me lought,
Even worse when you make me cry.
I hate it when you’re not around
And the fact that you didn’t call
But mostly, I hate the way I don’t hate you,
Not even close, not even a little bit,
NOT EVEN AT ALL.


Şi cu toate astea adunate în aceeaşi cutie prăfuită, tot nu ai întors privirea nici măcar o dată, nici măcar după atât de mult timp. Am rămas acolo unde m-ai lăsat tu, în mijlocul Universului cu toate sentimentele în suflet. Te-ai întrebat vreodată de ce meriţi toate astea? Sau de ce nu le meriţi? Aş fi vrut să fie iar vara trecută. Aş vrea să fiu la mare; să fiu la mare cu tine. Aş vrea să... să nu te fi iubit niciodată şi să nu-mi fi sorbit ploaia de pe buze cu gura ta plină de foc. Aş vrea să nu-ţi fi simţit vreodată inima bătând lângă a mea şi nici mâinile-ţi reci pe pielea-mi fină. Aş vrea să nu te fi născut tu pentru mine iar eu pentru tine. Aş vrea să nu te fi născut în veci. Aş vrea să rămâi un mare nimic în golul pe care l-ai lasat în urmă, nu să-mi umpli singurătatea cu amintiri. Aş vrea să nu fi zburat cu tine de mână. Aş vrea să nu mai exite toamnă şi să nu mai plouă; astfel ar dispărea orice dovadă a existenţei tale.

And I still hate all those things about you.

5 comentarii:

  1. totusi putem sa facem un lucru sigur cu lucrurile frumoase din viata noastra:sa crestem.

    RăspundețiȘtergere
  2. sa crestem nu presupune a face ceva sigur cu ceea ce e important din viata noastra. a creste e doar ceva ce e normal, nu neaparat pentru ca ne dorim asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Era undeva o vorba (cred ca intr-o melodie :-? ): nu uri ceea ce te-a facut candva fericit... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu urasc trecutul... ci incerc din rasputeri sa.l detest pe cel din prezent

    RăspundețiȘtergere
  5. :( cat de proaspete sunt ranile tale...atat de proaspete, incat le simt in mine prin randurile tale...am tot oftat si suspinat, norocul meu ca a venit punctul si m-am calmat...
    Poate ajuta niste comprese, cu imbratisari calde, de la prieteni...administrate des si strans la piept. :)

    Pace si dragoste! >:D<

    RăspundețiȘtergere