marți, 22 aprilie 2014

Fluturi... Mii de fluturi

Inca mai visez fluturi. Nu orice fluturi... Ii vise pe cei pe care mi aduceai tu in dar la inceput de primavara. Ii priveam zbatandu-se in borcanul de bomboane, urland disperati dupa libertare. Imi muscam buza pana simteam gustul sangelui. Imi era mila sa ii vad obosind in borcan, dar sete sa le simt bucuria cand ridicam impreuna cu tine capacul... E tot ce mai pot visa, e tot ce imi amintesc despre tine.
Cand am plecat, din toate amintirile cu tine am ales sa iau de pe tava doar fluturii si ploaia; pe toate celelate ti le-am lasat tie sa le arunci la gunoi. Esti barbat, iti e mai usor sa cari in spate toti acei saci menajeri pe care stateau scrise numele noastre cu un + intre ele...

Si poate ca te-am iubit. Daca nu te-as fi iubit nu as fi avut acum sufletul patat de "TINE". Iar daca nu te-am iubit nu as fi putut sa iubesc mai mult pe altcineva. Sau nu te-am iubit indeajuns. Te-am iubit in felul meu, asa cum nu ai fi vrut tu, asa cum mi-ai spus sa nu o fac. Te-am iubit mai mult decat cereai tu si mai putin\mult mai putin decat asteptai. Important e ca te-am iubit cumva, nu? Si ca mi-ai lasat fluturii... Fluturii si ploaia

2 comentarii: